У статті вивчаються особливості структури художнього простору в поезії Т. Осьмачки.
Авторка досліджує опозицію “своє / чуже”, яка є одним із найголовніших принципів організації
художнього простору у творах Т. Осьмачки. У статті пропонується аналіз одного з варіантів цього
протиставлення – опозиції “село / місто”; розглядаються найважливіші засоби її вираження.
Поезія Т. Осьмачки осмислюється в її формально-змістовій єдності, як художня система.
Ключові слова: художній простір, бінарна опозиція, образ міста.
В статье изучаются особенности структуры художественного пространства в поэзии
Т. Осьмачки. Автор исследует оппозицию “свое / чужое”, которая является одним из главных
принципов организации художественного пространства в произведениях Т. Осьмачки. В статье
представлен анализ одного из вариантов этого противопоставления – оппозиции “село / город”;
рассматриваются основные средства ее выражения. Поэзия Т. Осьмачки осмысливается в ее
формально-содержательном единстве, как художественная система.
Ключевые слова: художественное пространство, бинарная оппозиция, образ города.
In the article peculiarities of the structure of artistic space in T. Osmachka’s poetry is studied.
The author researches the opposition “native / strange” as one of the main principles of organization of
the artistic space in T. Osmachka’s works. The article includes the analysis of one of its variants,
namely the opposition “village / town”. The important ways of its expression are considered.
T. Osmachka’s poetry is interpreted as a formal-substantial unity, as an artistic system.
Keywords: the artistic space, the binary opposition, the image of town.