В статье анализируется влияние подбора высококвалифицированного персонала на
качество туристических услуг. Поскольку персонал в сфере туризма является одним из основных
ресурсов конкурентных преимуществ организации, важнейшей составной частью конечного продукта.
Качество обслуживания в туристических организациях зависит от мастерства и сознания служащих,
поэтому эффективное управление им превращается в одну из важнейших функций в индустрии
туризма.
Ключевые слова: управление персоналом, качество, качество обслуживания, стандарты обслуживания.
В статті аналізується вплив підбору висококваліфікованого персоналу на якість
туристичних послуг. Оскільки персонал в сфері туризму є одним з основних ресурсів конкурентних
переваг організації, найважливішою складовою частиною кінцевого продукту. Якість обслуговування в
туристичних організаціях залежить від майстерності і свідомості службовців, тому ефективне
управління ними перетворюється в одну з найважливіших функцій в індустрії туризму.
Ключові слова: управління персоналом, якість, якість обслуговування, стандарти обслуговування.
In the article analyzes the impact of the selection of highly qualified personnel in the quality of tourist
services. As staff in the tourism industry is аn important раrt of the final product, one of the main competitive
advantages of resources. Service quality in tourism organizations depends on the skill and awareness of
emplоуееs, so the effective management becomes one of the most important functions in the tourism industry.
Keywords: personnel management, quality, service quality, service standards.