Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Влияние управления персоналом на качество услуг туристической фирмы

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ваниева, Э.А.
dc.contributor.author Усманова, Э.А.
dc.date.accessioned 2016-01-13T14:04:00Z
dc.date.available 2016-01-13T14:04:00Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Влияние управления персоналом на качество услуг туристической фирмы / Э.А. Ваниева, Э.А. Усманова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 253. — С. 73-75. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91688
dc.description.abstract В статье анализируется влияние подбора высококвалифицированного персонала на качество туристических услуг. Поскольку персонал в сфере туризма является одним из основных ресурсов конкурентных преимуществ организации, важнейшей составной частью конечного продукта. Качество обслуживания в туристических организациях зависит от мастерства и сознания служащих, поэтому эффективное управление им превращается в одну из важнейших функций в индустрии туризма. Ключевые слова: управление персоналом, качество, качество обслуживания, стандарты обслуживания. uk_UA
dc.description.abstract В статті аналізується вплив підбору висококваліфікованого персоналу на якість туристичних послуг. Оскільки персонал в сфері туризму є одним з основних ресурсів конкурентних переваг організації, найважливішою складовою частиною кінцевого продукту. Якість обслуговування в туристичних організаціях залежить від майстерності і свідомості службовців, тому ефективне управління ними перетворюється в одну з найважливіших функцій в індустрії туризму. Ключові слова: управління персоналом, якість, якість обслуговування, стандарти обслуговування. uk_UA
dc.description.abstract In the article analyzes the impact of the selection of highly qualified personnel in the quality of tourist services. As staff in the tourism industry is аn important раrt of the final product, one of the main competitive advantages of resources. Service quality in tourism organizations depends on the skill and awareness of emplоуееs, so the effective management becomes one of the most important functions in the tourism industry. Keywords: personnel management, quality, service quality, service standards. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Влияние управления персоналом на качество услуг туристической фирмы uk_UA
dc.title.alternative Вплив управління персоналом на якість послуг туристичної фірми uk_UA
dc.title.alternative Іnfluence of management personnel on quality of services of tourist firm uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.identifier.udc 331.108.2:338.48


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис