Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Savchenko, Ye.A. |
|
dc.contributor.author |
Savchenko, M.Yu. |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-02T19:17:35Z |
|
dc.date.available |
2021-11-02T19:17:35Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
The Transfer Learning Task as the Means of Metalearning Tasks Solution / Ye.A. Savchenko, M.Yu. Savchenko // Control systems & computers. — 2020. — № 2. — С. 41-54. — Бібліогр.: 33 назв. — англ. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-8145 |
|
dc.identifier.other |
DOI https://doi.org/10.15407/usim.2020.02.041 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/181132 |
|
dc.description.abstract |
The methods for solving the problems of transfer learning are reviewed from the point of view of solving the metalearning tasks. The concepts of metalearning, transfer learning, multi-task learning, inductive transfer and lifelong learning are given. A scheme for solving the metalearning problem using the inductive approach is proposed. Metalearning is a generalization of all previously solved problems. It gives a possibility to save resources and to use the existing experience in solving learning problems in an optimal way. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета. У статті поставлено завдання вивчити принципи трансферного навчання, щоб навчитися оптимально використовувати вхідні дані, а також порівняти такі поняття як трансферне навчання, трансферне перенесення, багатозадачне навчання, індуктивного переносу, індуктивне зміщення та метанавчання. В результаті планується розробити підхід до узагальнення результатів розв’язання попередніх завдань на основі принципів метанавчання та метамоделювання. Методи. Вивчаються методи машинного моделювання: метанавчання, трансферного навчання, індуктивного перенесення та індуктивного підходу. Результати. Проведено огляд методів розв’язання задачі трансферного навчання з точки зору розв’язання задачі метанавчання. Запропоновано схему розв’язання задачі метанавчання з використанням досвіду трансферного навчання. Метанавчання це узагальнення всіх розв’язаних раніше задач, яке дозволяє економити ресурси та оптимально використовувати наявний досвід ров’язання цих задач. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Цель. В статье поставлена задача изучить принципы трансферного обучения, чтобы научиться оптимально использовать исходные данные, а также сравнить такие понятия как трансферное обучение, трансферный перенос, индуктивный перенос, индуктивное смещение и метаобучение. В результате планируется разработать подход к обобщению результатов решения предыдущих задач на основе принципов метаобучения и метамоделирования. Методы. Изучаются методы машинного моделирования: метаобучение, трансферное обучение, индуктивный перенос и индуктивное моделирование. Результаты. Проведен обзор методов решения задач трансферного обучения с точки зрения решения задачи метаобучения. Метаобучение — это обобщение всех решенных ранее задач, которое позволяет экономить ресурсы и оптимально использовать имеющийся опыт решения задач обучения. Предложена схема решения задачи метаобучения с использованием индуктивного подхода. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Control systems & computers |
|
dc.subject |
Intellectual Informational Technologies and Systems |
uk_UA |
dc.title |
The Transfer Learning Task as the Means of Metalearning Tasks Solution |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Задача трансферного навчання як засіб розв’язання задачі метанавчання |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Задача трансферного обучения как средство решения задачи метаобучения |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
681.513 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті