Исследование возможности оптимизации процесса обучения иностранным языкам в
языковом ВУЗе путем использования ИКТ является актуальным в связи с наличием противоречий
между традиционными методами обучения и практической потребностью в инновационных формах.
Основным методом исследования послужило моделирование процесса организации учебного процесса
посредством блог-технологий в рамках курса «Практический курс основного иностранного языка» для
студентов I курса факультета иностранной филологии ТНУ им. В.И. Вернадского. Анализ внедрения
блог-технологий в образовательных целях позволяет сделать вывод, что интеграция тематических он-
лайн дневников дает возможность оптимизировать управление процессом совершенствования
иноязычной коммуникативной компетенции студентов через работу с аутентичным мультимедийным
материалом во внеаудиторное время.
Дослідження можливості оптимізації процесу навчання іноземним мовам в мовному ВНЗ
шляхом використання ІКТ є актуальним у зв'язку з наявністю протиріч між традиційними методами
навчання і практичною потребою в інноваційних формах. Основним методом дослідження було
моделювання процесу організації навчального процесу за допомогою блог-технологій у рамках курсу
«Практичний курс основної іноземної мови» для студентів I курсу факультету іноземної філології ТНУ
ім. В.І. Вернадського. Аналіз запровадження блог-технологій у освітніх цілях дозволяє зробити висновок,
що інтеграція тематичних он-лайн щоденників дозволяє оптимізувати управління процесом
вдосконалення іншомовної комунікативної компетенції студентів через роботу з автентичним
мультимедійним матеріалом у позааудиторний час.
The article is devoted to studying blogs from the point of view of their methodological and
educational value. Blog technologies possess such didactic qualities as interactivity, incorporation of
multimedia, simplicity of usage, as well as versatility in development of all language skills, which makes them a
unique language learning tool. The article presents an overview of stages of blog implementation into
educational process. Examples of blog platforms best suitable for educational purposes are suggested. Factors
impacting on the success of blog technology application in language teaching are determined. The analysis of
employing blogs in educational process enables the authors to draw the conclusion that the integration of
thematic on-line diaries optimizes the process of improving foreign language communicative competence of
students through work with authentic multimedia material at extracurricular time.