Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Применение блог-технологий в преподавании иностранного языка в языковом ВУЗе

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Беловенцева, М.В.
dc.contributor.author Трунченкова, Н.Н.
dc.date.accessioned 2016-01-21T18:48:16Z
dc.date.available 2016-01-21T18:48:16Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Применение блог-технологий в преподавании иностранного языка в языковом ВУЗе/ М.В. Беловенцева, Н.Н. Трунченкова // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 271. — С. 82-84. — Бібліогр.: 4 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92719
dc.description.abstract Исследование возможности оптимизации процесса обучения иностранным языкам в языковом ВУЗе путем использования ИКТ является актуальным в связи с наличием противоречий между традиционными методами обучения и практической потребностью в инновационных формах. Основным методом исследования послужило моделирование процесса организации учебного процесса посредством блог-технологий в рамках курса «Практический курс основного иностранного языка» для студентов I курса факультета иностранной филологии ТНУ им. В.И. Вернадского. Анализ внедрения блог-технологий в образовательных целях позволяет сделать вывод, что интеграция тематических он- лайн дневников дает возможность оптимизировать управление процессом совершенствования иноязычной коммуникативной компетенции студентов через работу с аутентичным мультимедийным материалом во внеаудиторное время. uk_UA
dc.description.abstract Дослідження можливості оптимізації процесу навчання іноземним мовам в мовному ВНЗ шляхом використання ІКТ є актуальним у зв'язку з наявністю протиріч між традиційними методами навчання і практичною потребою в інноваційних формах. Основним методом дослідження було моделювання процесу організації навчального процесу за допомогою блог-технологій у рамках курсу «Практичний курс основної іноземної мови» для студентів I курсу факультету іноземної філології ТНУ ім. В.І. Вернадського. Аналіз запровадження блог-технологій у освітніх цілях дозволяє зробити висновок, що інтеграція тематичних он-лайн щоденників дозволяє оптимізувати управління процесом вдосконалення іншомовної комунікативної компетенції студентів через роботу з автентичним мультимедійним матеріалом у позааудиторний час. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to studying blogs from the point of view of their methodological and educational value. Blog technologies possess such didactic qualities as interactivity, incorporation of multimedia, simplicity of usage, as well as versatility in development of all language skills, which makes them a unique language learning tool. The article presents an overview of stages of blog implementation into educational process. Examples of blog platforms best suitable for educational purposes are suggested. Factors impacting on the success of blog technology application in language teaching are determined. The analysis of employing blogs in educational process enables the authors to draw the conclusion that the integration of thematic on-line diaries optimizes the process of improving foreign language communicative competence of students through work with authentic multimedia material at extracurricular time. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Исследования молодых ученых uk_UA
dc.title Применение блог-технологий в преподавании иностранного языка в языковом ВУЗе uk_UA
dc.title.alternative Застосування блог-технологій у викладанні іноземної мови у мовному ВНЗі uk_UA
dc.title.alternative Application of blog technology in teaching foreign languages at universities uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 378.147.81.243


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис