The aspects of green marketing approaches implementation as innovative way of sustainable
development are viewed in the article. The research objective is to compare application of ecological
instruments in Norway and Ukraine thus to develop several recommendations to the sustainable development
process in Ukraine.The methodology used in the study was literature review and acomparative analysis in the
field of green marketing tools in Ukraine and Norway. The role of state agencies, entities and NGOs in applying
such tools is underlined in the research. In Ukraine in contrast to Norway green marketing tools are not
significant used in the sustainable development of the regions.
В данной статье рассматриваются особенности "зелёного" маркетинга,
какинновационного способа внедрения устойчивого развития территорий. Цель исследования - сравнить
применение экологических инструментов в Норвегии и Украине и разработка рекомендаций по
внедрению устойчивого развития территорий в Украине. Методология, используемая в исследовании,
заключается влитературном обзоре и сравнительном анализе в сфере "зеленых" маркетинговых
инструментов в Украине и Норвегии. Роль государственных и негосударственных органов в применении
таких инструментов подчеркнута в исследовании. В Украине в отличие от Норвегии "зеленые"
маркетинговые инструменты несущественно используются в устойчивом развитии регионов.
Норвежский опыт является более практическим,а украинским – теоретическим
В даній статті розглядаються особливості "зеленого" маркетингу, як інноваційного способу
впровадження сталого розвитку територій. Мета дослідження – порівняти застосування екологічних
інструментів в Норвегії та Україні, для того щоб розробити рекомендації щодо впровадження сталого
розвитку територій на Україні. Методологія, яка використовується в дослідженні, полягає в
літературному огляді і порівняльному аналізі в галузі "зелених" маркетингових інструментів в Україні
та Норвегії. Роль державних і недержавних органів у застосуванні таких інструментів підкреслена в
дослідженні. В Україні на відміну від Норвегії "зелені" маркетингові інструменти неістотно
використовуються у сталому розвиткурегіонів. Норвезький досвід є більш практичним, а українським -теоретичним.