Показати простий запис статті

dc.contributor.author Zbuker, K.S.
dc.contributor.author Vershytsky, A.V.
dc.date.accessioned 2016-01-18T20:16:35Z
dc.date.available 2016-01-18T20:16:35Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Green marketing approaches: Ukrainian and Norwegian experience / K.S. Zbuker, A.V. Vershytsky // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 263. — С. 18-21. — Бібліогр.: 7 назв. — анг. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92447
dc.description.abstract The aspects of green marketing approaches implementation as innovative way of sustainable development are viewed in the article. The research objective is to compare application of ecological instruments in Norway and Ukraine thus to develop several recommendations to the sustainable development process in Ukraine.The methodology used in the study was literature review and acomparative analysis in the field of green marketing tools in Ukraine and Norway. The role of state agencies, entities and NGOs in applying such tools is underlined in the research. In Ukraine in contrast to Norway green marketing tools are not significant used in the sustainable development of the regions. uk_UA
dc.description.abstract В данной статье рассматриваются особенности "зелёного" маркетинга, какинновационного способа внедрения устойчивого развития территорий. Цель исследования - сравнить применение экологических инструментов в Норвегии и Украине и разработка рекомендаций по внедрению устойчивого развития территорий в Украине. Методология, используемая в исследовании, заключается влитературном обзоре и сравнительном анализе в сфере "зеленых" маркетинговых инструментов в Украине и Норвегии. Роль государственных и негосударственных органов в применении таких инструментов подчеркнута в исследовании. В Украине в отличие от Норвегии "зеленые" маркетинговые инструменты несущественно используются в устойчивом развитии регионов. Норвежский опыт является более практическим,а украинским – теоретическим uk_UA
dc.description.abstract В даній статті розглядаються особливості "зеленого" маркетингу, як інноваційного способу впровадження сталого розвитку територій. Мета дослідження – порівняти застосування екологічних інструментів в Норвегії та Україні, для того щоб розробити рекомендації щодо впровадження сталого розвитку територій на Україні. Методологія, яка використовується в дослідженні, полягає в літературному огляді і порівняльному аналізі в галузі "зелених" маркетингових інструментів в Україні та Норвегії. Роль державних і недержавних органів у застосуванні таких інструментів підкреслена в дослідженні. В Україні на відміну від Норвегії "зелені" маркетингові інструменти неістотно використовуються у сталому розвиткурегіонів. Норвезький досвід є більш практичним, а українським -теоретичним. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Green marketing approaches: Ukrainian and Norwegian experience uk_UA
dc.title.alternative Зелёные маркетинговых подходов: украинский и норвежский опыт uk_UA
dc.title.alternative Зелені маркетингові подходы: український та норвезький досвід uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:338.48


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис