У статті визначено специфіку та проаналізовано існуючі підходи до побудови кар’єри
персоналу, що безпосередньо контактує з клієнтами організації. З’ясовано, що сучасний
висококваліфікований персонал в першу чергу «купує» те робоче місце, яке забезпечить йому не тільки
певний рівень доходу, а дозволить реалізувати творчий потенціал та індивідуальні цінності, які будуть
гармоніювати з корпоративними цінностями організації.
З урахуванням усвідомлення власних бажань і можливостей контактного персоналу визначено його
основні функції, охарактеризовано елементи та механізми формування стратегії побудови кар’єри, а
також ефективного управління системою внутрішнього маркетингу підприємств.
В статье определена специфика и проанализированы существующие подходы к
построению карьеры персонала, непосредственно контактирующего с клиентами организации.
Выяснено, что современный высококвалифицированный персонал в первую очередь «покупает» то
рабочее место, которое обеспечит ему не только определенный уровень дохода, а позволит
реализовать творческий потенциал и индивидуальные ценности, которые будут гармонировать с
корпоративными ценностями организации.
С учетом осознания собственных желаний и возможностей контактного персонала определены его
основные функции, охарактеризованы элементы и механизмы формирования стратегии построения
карьеры, а также эффективного управления системой внутреннего маркетинга предприятий.
The specificity is defined and the existing approaches to the career building of the personnel, directly
contacting with the organization’s clients are analyzed in the article. It’s cleared up that modern highlyqualified
personnel, in the first turn, “buy” that working place which will guarantee them not only the definite
level of income, but will allow to realize the creative potential and individual values, that will harmonize with
the corporative values of the organization.
According to the realization of own wishes and possibilities of the contact personnel, its main functions are
defined, the elements and mechanisms of the career building’s strategy formation and also the management
effectiveness of the enterprises’ internal marketing system are characterized.