Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Розробка стратегії побудови кар’єри контактного персоналу в системі внутрішнього маркетингу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Мацеєва, Н.В.
dc.contributor.author Сагайдак, М.П.
dc.date.accessioned 2016-01-17T14:44:37Z
dc.date.available 2016-01-17T14:44:37Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Розробка стратегії побудови кар’єри контактного персоналу в системі внутрішнього маркетингу / Н.В. Мацеєва, М.П. Сагайдак // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 256. — С. 65-69. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92348
dc.description.abstract У статті визначено специфіку та проаналізовано існуючі підходи до побудови кар’єри персоналу, що безпосередньо контактує з клієнтами організації. З’ясовано, що сучасний висококваліфікований персонал в першу чергу «купує» те робоче місце, яке забезпечить йому не тільки певний рівень доходу, а дозволить реалізувати творчий потенціал та індивідуальні цінності, які будуть гармоніювати з корпоративними цінностями організації. З урахуванням усвідомлення власних бажань і можливостей контактного персоналу визначено його основні функції, охарактеризовано елементи та механізми формування стратегії побудови кар’єри, а також ефективного управління системою внутрішнього маркетингу підприємств. uk_UA
dc.description.abstract В статье определена специфика и проанализированы существующие подходы к построению карьеры персонала, непосредственно контактирующего с клиентами организации. Выяснено, что современный высококвалифицированный персонал в первую очередь «покупает» то рабочее место, которое обеспечит ему не только определенный уровень дохода, а позволит реализовать творческий потенциал и индивидуальные ценности, которые будут гармонировать с корпоративными ценностями организации. С учетом осознания собственных желаний и возможностей контактного персонала определены его основные функции, охарактеризованы элементы и механизмы формирования стратегии построения карьеры, а также эффективного управления системой внутреннего маркетинга предприятий. uk_UA
dc.description.abstract The specificity is defined and the existing approaches to the career building of the personnel, directly contacting with the organization’s clients are analyzed in the article. It’s cleared up that modern highlyqualified personnel, in the first turn, “buy” that working place which will guarantee them not only the definite level of income, but will allow to realize the creative potential and individual values, that will harmonize with the corporative values of the organization. According to the realization of own wishes and possibilities of the contact personnel, its main functions are defined, the elements and mechanisms of the career building’s strategy formation and also the management effectiveness of the enterprises’ internal marketing system are characterized. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Розробка стратегії побудови кар’єри контактного персоналу в системі внутрішнього маркетингу uk_UA
dc.title.alternative Strategy building elaboration of contact personnel carrier in internal marketing system uk_UA
dc.title.alternative Разработка стратегии построения карьеры контактного персонала в системе внутреннего маркетинга uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658.8:005.966


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис