Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Розстальна, А.М.
dc.contributor.author Хамідова, О.М.
dc.date.accessioned 2016-01-13T14:07:32Z
dc.date.available 2016-01-13T14:07:32Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку / А.М. Розстальна, О.М. Хамідова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 253. — С. 82-85. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91693
dc.description.abstract Рецензована робота являє собою серйозну і цікаву наукову статтю на досить актуальну тему -застосування Інтернет технологій для просування товарів промислового призначення. У статті розкрита проблема використання Інтернет простору для просування продукції промислових підприємств, визначено особливості промислового ринку в умовах ринкової економіки та запропоновано шляхи вдосконалення Інтернет-комунікацій промислового підприємства. Головна цінність роботи полягає в тому, що автор дає конкретні обгрунтовані рекомендації щодо просування підприємства та збільшення його популярності та впізнаваності, що, безсумнівно, позитивно вплине на його положення на ринку. Тісний зв'язок між теорією та виданими рекомендаціями дозволяє зробити висновок про гарній роботі з джерелами і особистою зацікавленістю автора у викладається теми. Ключові слова: Інтернет, комунікації, маркетинг, підприємство, промисловість, просування, реклама. uk_UA
dc.description.abstract Рецензируемая работа представляет собой серьезную и интересную научную статью на довольно актуальную тему применения Интернет технологий для продвижения товаров промышленного назначения. В статье раскрыта проблема использования Интернет пространства для продвижения продукции промышленных предприятий, определены особенности промышленного рынка в условиях рыночной экономики и предложены пути совершенствования Интернет-коммуникаций промышленного предприятия. Главная ценность работы заключается в том, что автор дает конкретные обоснованные рекомендации относительно продвижения предприятия и увеличения его популярности и узнаваемости, что, несомненно, положительно повлияет на его положение на рынке. Тесная связь между теорией и выданными рекомендациями позволяет сделать вывод о хорошей работе с источниками и личной заинтересованностью автора в излагаемой теме. Ключевые слова: Интернет, коммуникации, маркетинг, предприятие. промышленность, продвижение, реклама. uk_UA
dc.description.abstract This work is a serious and interesting research paper on a rather topical issue of the application of Internet technology for the promotion of industrial goods. The article reveals the problem of the use of the Internet for promotion of products of industrial enterprises, defined the characteristics of the industrial market in the conditions of market economy and the ways to improve Internet communications industrial enterprise. First of all, we note that the author focuses likely to focus on the fact that the use of the Internet as a communication platform right move, but requires the reasonableness of and deliberation. Detail disclosed theoretical bases give the chance to examine the issue carefully. How correctly to the author notes, for an industrial enterprise trust plays a crucial role in its success on the market. Clearly highlighted features of decision-making by the industrial market for buying and factors influencing these decisions. The main value of the work is that the author gives specific informed recommendations on the promotion of enterprise and increase its popularity and recognition, which, undoubtedly, positively affect its market position. The close relationship between theory and issued recommendations allows to make a conclusion about the good work with the sources and the personal interest of the author in the proposed topic. Keywords: Internet, communication, marketing, firm, industry, promotion, advertising. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Iнтернет-коммунікації як єфективний засіб просування на промисловому ринку uk_UA
dc.title.alternative Интернет коммуникации как эффективное средство продвижения на промышленном рынке uk_UA
dc.title.alternative Internet communication as an effective tool for promoting the industrial market uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:658.8


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис