У статті розглянуто стан та перспективи розвитку сучасного споживчого ринку продукції садівництва, вивчено закономірності його розвитку. Визначено комплекс організаційно-економічних заходів щодо розвитку галузі та удосконалення діяльності сільськогосподарських підприємств, що стосуються задоволення потреб ринку за рівнем якості та асортименту пропонованої продукції, розвитку збутової сфери виробників.
В статье рассмотрено состояние и перспективы развития современного потребительского рынка продукции садоводства, изучено закономерности его развития. Определено комплекс организационно-экономических мероприятий, касающихся развития отрасли и совершенствования деятельности сельскохозяйственных предприятий на основании удовлетворения потребностей рынка по уровню качества и ассортимента предлагаемой продукции, развития сбытовой сферы производителей.
he modern consumer market of horticultural products are considered, laws of its development are studied. The complex of the organizational-economic actions, concerning the development of branch and improvement of activity of the agricultural enterprises that satisfactions of requirements of the market on a degree of quality and assortment of offered production, development of marketing sphere of manufacturers concern is defined.