Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Уланчук, В.С. |
|
dc.contributor.author |
Аніщенко, Г.Ю |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-18T15:15:03Z |
|
dc.date.available |
2013-06-18T15:15:03Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Споживчий ринок плодоягідної продукції: стан та перспективи розвитку / В.С. Уланчук, Г.Ю Аніщенко // Вісник економічної науки України. — 2011. — № 1 (19). — С. 156-161.— Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1729-7206 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/45798 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто стан та перспективи розвитку сучасного споживчого ринку продукції садівництва, вивчено закономірності його розвитку. Визначено комплекс організаційно-економічних заходів щодо розвитку галузі та удосконалення діяльності сільськогосподарських підприємств, що стосуються задоволення потреб ринку за рівнем якості та асортименту пропонованої продукції, розвитку збутової сфери виробників. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассмотрено состояние и перспективы развития современного потребительского рынка продукции садоводства, изучено закономерности его развития. Определено комплекс организационно-экономических мероприятий, касающихся развития отрасли и совершенствования деятельности сельскохозяйственных предприятий на основании удовлетворения потребностей рынка по уровню качества и ассортимента предлагаемой продукции, развития сбытовой сферы производителей. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
he modern consumer market of horticultural products are considered, laws of its development are studied. The complex of the organizational-economic actions, concerning the development of branch and improvement of activity of the agricultural enterprises that satisfactions of requirements of the market on a degree of quality and assortment of offered production, development of marketing sphere of manufacturers concern is defined. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Вісник економічної науки України |
|
dc.subject |
Наукові статті |
uk_UA |
dc.title |
Споживчий ринок плодоягідної продукції: стан та перспективи розвитку |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Потребительский рынок плодоягодной продукции: состояние и перспективы развития |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Consumer market of the horticultural products: state and prospects of the development |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті