Статтю присвячено виявленню та аналізу новостворених лексичних одиниць, які використовуються комунікантами в соціальних мережах Facebook і MySpace та мікроблогах Tumblr і Twitter. Також було розглянуто стадії існування неологізмів, визначено місце сленгу соціальних мереж і мікроблогів та описано продуктивні способи словотворення в цьому комунікативному середовищі.
Статья посвящена определению и анализу новообразованных лексических единиц, которые используются коммуникантами в социальных сетях Facebook и MySpace, а также микроблогах Tumblr и Twitter. Также были рассмотрены стадии существования неологизмов, определено место сленга социальных сетей и микроблогов и описано продуктивные способы словообразование в этой коммуникативной среде.
The article is devoted to detecting and analysing newly coined lexical units appearing in social networks Facebook and MySpace and microblogs Tumblr and Twitter. Stages of neologisms existence, the role of social networking and microblogging slang and productive ways of word formation in this communicative environment were also considered.