На тлі музичного життя Києва 1950-х років через особисті спогади автора зроблено спробу намалювати портрет його педагога з композиції у Київській консерваторії М. М. Вілінського – відомого українського композитора, педагога, музично-громадського діяча. Окреслено деякі його риси як педагога і людини, зокрема, ерудованість, професіоналізм, інтелігентність, демократизм у спілкуванні. Зазначено основні педагогічні принципи М. М. Вілінського – розвиток і вдосконалення музичного смаку, саморозкриття творчої індивідуальності учня, набуття професійних засад.
На фоне музыкальной жизни Киева 1950-х годов благодаря личным воспоминаниям автора сделана попытка нарисовать портрет его педагога по композиции в Киевской консерватории Н. Н. Вилинского – известного украинского композитора, педагога, музыкально-общественного деятеля. Выделены некоторые его черты как педагога и человека, в частности эрудированность, профессионализм, интеллигентность, демократизм в общении. Отмечены основне педагогические принципы Н. Н. Вилинского – развитие и совершенствование музыкального вкуса, самораскрытие творческой индивидуальности ученика, приобретение профессиональных основ.
There is made attempt to depict a portrait of the famous Ukrainian composer and teacher M. M. Vilinskij against background of the music life in Kyiv of 1950s. There are marked some his features as pedagogue and man – erudition, professional skill, refinement, simplicity in personal contacts. The author has given the next pedagogical principles of his teacher: development and perfection of music taste, self-opening of creative individuality of student, asquisition of professional skill.