Ознайомлення європейців із традиціями китайської культури й засвоєння її елементів привело до збагачення музичної мови, більшої витонченості й вишуканості, стало підґрунтям європейського модерну. Прослідковано впливи Сходу ...
Стаття присвячена вивченню поглядів видатного німецького органолога К. Закса на українську бандуру як гібридний інструмент давньоіранського походження, що розглядається в контексті гібридних хордофонів Євразії І–ХVІ cт. ...
У статті йдеться про творчу діяльність відомого українського оперного режисера, педагога, громадського діяча, художнього керівника Національної філармонії України Володимира Лукашева.
Творець мангеймської композиторської школи Й. Стаміц та найяскравіший митець Північної Німеччини середини XVIII ст. К.-Ф.-Е. Бах, кожний у властивій для себе манері та стилі, підходили до питання творення жанру флейтового ...
На основі дослідження архівних джерел та фахової преси відновлено маловідому сторінку українського кінематографа та національної кіноосвіти: сценарний період фільму Петра Вершигори «Люди з чистою совістю». Створення цього ...
У статті розглянуто твори композиторів петербурзької школи церковного співу в нотній бібліотеці о. Володимира Ганжука. Авторка дає визначення петербурзької школи церковного співу, здійснює характеристику творчості представників ...
У статті йдеться про відомого артиста балету, соліста Національної опери, балетмейстера Володимира Чуприна. Авторка, яка працювала разом з В. Чуприним у балетній трупі Національної опери, описує найцікавіші моменти їхньої ...
Фортепіанний цикл «З дитячого альбому» Мирослава Скорика – помітне явище в українській фортепіанній музиці. У статті розглядаються жанрово-стилістичні особливості цього циклу фортепіанних п’єс.
Художньо-стильові особливості українського музичного модерну організовуються в дусі «фази європеїзації» – такої соціокультурної ситуації, коли психологічно-рецептивна компонента національного стилю виявляє активну екстраполяцію ...