Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Медийна грамотност и медииране на аудиторията

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Великова, С.И.
dc.date.accessioned 2012-10-30T19:13:50Z
dc.date.available 2012-10-30T19:13:50Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Медийна грамотност и медииране на аудиторията / С.И. Великова // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2010. — Вип. XXIII, ч. 2. — С. 490-498. — Бібліогр.: 7 назв. — бол. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0041
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/38110
dc.description.abstract Медиираното присъствие на аудиторията става наложително в информационното общество и хората трябва да притежават компетенции, които да им осигуряват видимост, способности да създават такива текстове, които по най-пълноценен начин да транслират медиираните им образи и ценностни послания. Задачата, която си поставя настоящата разработка, е да се опише понятието медийна грамотност и да се акцентира върху някои аспекти от нейната същност и използване в интернет пространството, а именно необходимостта от публична видимост на аудиторията и умения за реализация й. Ключови думи: медийна грамотност, медиирано присъствие, публична сфера, блог, виртуална общност. uk_UA
dc.description.abstract Медиираное присутствие аудитории становится обязательным в информационном обществе, и люди должны приобрести компетенции, обеспечивающие видимость, умение создавать такие тексты, каторые полноценно будут транслировать их медииранные образы и ценностные послания. Задача настоящей работы – описать понятие медийная грамотность и акцентрировать внимание на определённые аспекты её сущности и использование в интернет пространстве, а именно необходимость публичной видимости и реализации аудитории. Ключевые слова: медийная грамотность, медиированное присутствие, блог, публичная сфера, виртуальная общность. uk_UA
dc.description.abstract Audiences’ mediated presence becomes necessary in the information society, and people need to have competences, that will provide them with visibility, skills to create text which will most efficiently transmit their media images and moral messages. This paper tries to describe the term of media literacy and focuses on some aspects of its nature and its realization in the world wide web, i.e. the necessity of public visibility for the audience and the skills for its realization. Keуwords: media literacy, mediated presence, public sphere, blog, virtual community. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство
dc.subject Медіа uk_UA
dc.title Медийна грамотност и медииране на аудиторията uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 0.70:004


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис