Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Репрезентація дискурсу міста в прозових творах Сола Беллоу 1940–60-х рр.

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Механікова, О.О.
dc.date.accessioned 2012-10-28T16:43:44Z
dc.date.available 2012-10-28T16:43:44Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Репрезентація дискурсу міста в прозових творах Сола Беллоу 1940–60-х рр. / О.О. Механікова // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2010. — Вип. XXIII, ч. 2. — С. 262-270. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0041
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/38035
dc.description.abstract Ця стаття присвячена своєрідності репрезентації дискурсу міста в романах раннього періоду творчості американського митця Сола Беллоу: “Між небом і землею” (Danglіng Man, 1944), “Жертва” (The Vіctіm, 1947), “Пригоди Огі Марча” (The Adventures of Augіe March, 1953) і “Герцог” (Herzog, 1964). У науковому дослідженні обстоюється думка про домінування урбаністичних мотивів у творах американського митця. Метафоричний образ міста Чикаго та Нью-Йорка як божевільної урбаністичної стихії і “грішної землі” позначив одну з “больових точок” модерністської прози США – знеособлення людини, що постає характерною рисою протагоністів Сол Беллоу. Ключові слова: дискурс міста, урбаністична культура, деперсоналізація. uk_UA
dc.description.abstract Эта статья посвящается особенности репрезентации дискурса города в романах раннего периода творчества американского писателя Сола Беллоу: “Между небом и землей” (Danglіng Man, 1944), “Жертва” (The Vіctіm, 1947), “Приключения Оги Марча” (The Adventures of Augіe March, 1953) і “Герцог” (Herzog, 1964). В научном исследовании отстаивается мысль о доминировании урбанистических традиций в произведениях американского художника. Метафорический образ города Чикаго и Нью-Йорка как хаотичной урбанистической стихии и “грешной земли” определил одну из “болевых точек” модернистской прозы США – деперсонализацию личности, являющуюся характерной чертой героев Сола Беллоу. Ключевые слова: дискурс города, урбанистическая культура, деперсонализация. uk_UA
dc.description.abstract This article focuses on the peculiarities of the representation of the city discourse in the Bellow’s early novels: “Danglіng Man” (1944), “The Vіctіm” (1947), “The Adventures of Augіe March” (1953) and “Herzog” (1964). It is considered that Bellow is the leading exponent of the urban tradition in the Postwar American literature. The metaphorical image of city Chicago and New York as distracted urban element, “sinful land” designates one of the “painful points” of the American Literature of Modernism – depersonalization, which is inherent to Bellow’s protagonists. Keywords: city discourse, urban culture, depersonalization. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство
dc.subject Образ міста: міф – історія – фантазія uk_UA
dc.title Репрезентація дискурсу міста в прозових творах Сола Беллоу 1940–60-х рр. uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 821.111(73) – 03.09


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис