Статтю присвячено визначенню та вивченню дискурсивних та структурних особливостей англомовних текстів описів товарів, розміщених на комерційних сайтах. У дослідженні виділяються основні композиційні елементи та комунікативні блоки структури цього типу текстів, дається характеристика основних паралігвістичних засобів, які у них зустрічаються. Значну увагу також приділено аналізу дейктичних елементів у семантичній структурі електронного тексту.
Статья посвящена определению и исследованию дискурсивных и структурных особенностей англоязычных текстов описаний товара, размещенных на коммерческих сайтах. В исследовании выделяются основные композиционные элементы и коммуникативные блоки структуры этого типа текстов, дается характеристика основных паралингвистических средств, встречающихся в них. Значительное внимание также уделено анализу дейктических элементов в семантической структуре электронного текста.
The article deals with discursive and structural features of English-language text descriptions of commodity placed on commercial sites. Focus is made on the basic components and communicative blocks of such kinds of texts. The deictic elements in the structure of hypertext are analysed.