Завдання проведення сегментного аналізу споживчого ринку товарів в рамках стратегічного планування маркетингу, є актуальною. У якості концептуальної бази для вирішення цього завдання пропонується використовувати п'ять основних принципів сегментного аналізу ринку, а також моделі і методи, необхідні для реалізації цих принципів. Застосування одного з цих принципів - принципу системності - розглянуто детально.
Задача проведения сегментного анализа потребительского рынка товаров в рамках стратегического планирования маркетинга, является актуальной. В качестве концептуальной базы для решения этой задачи предлагается использовать пять основных принципов сегментного анализа рынка, а также модели и методы, необходимые для реализации этих принципов. Применение одного из этих принципов - принципа системности - рассмотрено подробно.
Task of conducting of segment user market of commodities analysis within the framework of the strategic planning of marketing, is actual. As a conceptual base for the decision of this task it is suggested to use five basic principles of segment market analysis, and also models and methods, necessary for realization of these principles. Application of one of these principles - principle of the system - it is considered in detail.