Важным условием высокой результативности стратегий ТНК является объективный внутриорганизационный анализ. Наряду с идентификацией ключевых факторов успеха одним из наиболее информативных инструментов для проведения такого анализа является бенчмаркинг. Статья обобщает использование этого инструмента в ТНК и показывает предпосылки его применения в практике украинских компаний.
Важливою умовою високої результативності стратегій ТНК є об'єктивний внутрішньоорганізаційний аналіз. Поряд з ідентифікацією ключових факторів успіху одним із найбільш інформативних інструментів для проведення такого аналізу є бенчмаркінг. Стаття узагальнює використання цього інструменту в ТНК та показує передумови його використання в практиці українських компаній.
Objectivity of internal organizational analysis is important prerequisite for high strategy performance of TNCs. Benchmarking along with identifying key success factors serves as one of the most informative tools for such analysis. The article summarizes on how TNCs use this tool and highlights how it can be practiced by Ukrainian companies.