Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Бенчмаркинг как инструмент результативного проведения внутриорганизационного стратегического анализа в практике ТНК

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Белошапка, В.А.
dc.date.accessioned 2012-06-12T18:00:40Z
dc.date.available 2012-06-12T18:00:40Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Бенчмаркинг как инструмент результативного проведения внутриорганизационного стратегического анализа в практике ТНК / В.А. Белошапка // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 99. — С. 14-18. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/34960
dc.description.abstract Важным условием высокой результативности стратегий ТНК является объективный внутриорганизационный анализ. Наряду с идентификацией ключевых факторов успеха одним из наиболее информативных инструментов для проведения такого анализа является бенчмаркинг. Статья обобщает использование этого инструмента в ТНК и показывает предпосылки его применения в практике украинских компаний. uk_UA
dc.description.abstract Важливою умовою високої результативності стратегій ТНК є об'єктивний внутрішньоорганізаційний аналіз. Поряд з ідентифікацією ключових факторів успіху одним із найбільш інформативних інструментів для проведення такого аналізу є бенчмаркінг. Стаття узагальнює використання цього інструменту в ТНК та показує передумови його використання в практиці українських компаній. uk_UA
dc.description.abstract Objectivity of internal organizational analysis is important prerequisite for high strategy performance of TNCs. Benchmarking along with identifying key success factors serves as one of the most informative tools for such analysis. The article summarizes on how TNCs use this tool and highlights how it can be practiced by Ukrainian companies. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Бенчмаркинг как инструмент результативного проведения внутриорганизационного стратегического анализа в практике ТНК uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис