Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України
Разработка маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью предприятия при выходе на внешний рынок
Репозиторій DSpace/Manakin
Вхід
|
Допомога
Статистика
Домашня сторінка
→
Видання регіональних наукових центрів
→
Кримський науковий центр
→
Культура народов Причерноморья
→
Культура народов Причерноморья, 2005
→
Культура народов Причерноморья, 2005, № 59
→
Переглянути статтю
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Разработка маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью предприятия при выходе на внешний рынок
Золотуская, О.Ю.
URI:
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/34818
Посилання:
Разработка маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью предприятия при выходе на внешний рынок / О.Ю. Золотуская // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 59. — С. 111-112. — рос.
Дата:
2005
Переглядів:
685
Завантажень:
570
Разработка маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью предприятия при выходе на внешний рынок
Показати повний запис статті
Файли у цій статті
Name:
72-Zolotuskaya.pdf
Розмір:
165.6Кб
Формат:
PDF
Перегляд/
Відкрити
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Культура народов Причерноморья, 2005, № 59
[153]
Пошук
Пошук
Ця колекція
Розширений пошук
Перегляд
Вся бібліотека
Розділи і Колекції
За датою випуску
Автори
Назви
Теми
Колекція
За датою випуску
Автори
Назви
Теми
Мій обліковий запис
Логін
Реєстрація