Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Разработка маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью предприятия при выходе на внешний рынок

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Золотуская, О.Ю.
dc.date.accessioned 2012-06-07T08:48:54Z
dc.date.available 2012-06-07T08:48:54Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Разработка маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью предприятия при выходе на внешний рынок / О.Ю. Золотуская // Культура народов Причерноморья. — 2005. — № 59. — С. 111-112. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/34818
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.title Разработка маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью предприятия при выходе на внешний рынок uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис