У статті аналізується питання організації навчального процесу у вищих технічних закладах на основі
гуманізації, фундаменталізації та індивідуалізації освіти, а також застосування методик «проблемного»
та інтерактивного навчання у підготовці бакалавра відповідно до вимог Болонського процесу. Зокрема
розглядається застосування освітньо-дослідної та науково-дослідної роботи студентів у формуванні
креативного мислення у студента як передумови розвитку вищої освіти та суспільства в цілому.
В статье анализируется вопрос организации учебного процесса в высших технических учебных заведениях
на основе гуманизации, фундаментализации образования, а также использования методик «проблемного» и
интерактивного обучения в подготовке бакалавра в соответствии с требованиями Болонского процесса.
В частности рассматривается использование учебно-исследовательской и научно-исследовательской
работы студентов в формировании креативного мышления у студента как условия развития высшего
образования и общества в целом.
The article analyses the question of the educational process organization in the higher technical educational
establishments on the basis of humanization, fundamentalization of education and also using the methods of
«problematic» and interactive teaching during preparing the Bachelor in accordance with the demands of the
Bolognese Process. In particular using of the educational-exploratory and scientific-exploratory work of the
students in forming of the creative thinking as a condition of the development of the higher education and
society in general is considered.