Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Давидов, П.Г.
dc.date.accessioned 2012-05-27T19:24:25Z
dc.date.available 2012-05-27T19:24:25Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика / П.Г. Давидов // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 1. — С. 8-14. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-3671
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33449
dc.description.abstract У статті аналізується питання організації навчального процесу у вищих технічних закладах на основі гуманізації, фундаменталізації та індивідуалізації освіти, а також застосування методик «проблемного» та інтерактивного навчання у підготовці бакалавра відповідно до вимог Болонського процесу. Зокрема розглядається застосування освітньо-дослідної та науково-дослідної роботи студентів у формуванні креативного мислення у студента як передумови розвитку вищої освіти та суспільства в цілому. uk_UA
dc.description.abstract В статье анализируется вопрос организации учебного процесса в высших технических учебных заведениях на основе гуманизации, фундаментализации образования, а также использования методик «проблемного» и интерактивного обучения в подготовке бакалавра в соответствии с требованиями Болонского процесса. В частности рассматривается использование учебно-исследовательской и научно-исследовательской работы студентов в формировании креативного мышления у студента как условия развития высшего образования и общества в целом. uk_UA
dc.description.abstract The article analyses the question of the educational process organization in the higher technical educational establishments on the basis of humanization, fundamentalization of education and also using the methods of «problematic» and interactive teaching during preparing the Bachelor in accordance with the demands of the Bolognese Process. In particular using of the educational-exploratory and scientific-exploratory work of the students in forming of the creative thinking as a condition of the development of the higher education and society in general is considered. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука. Релігія. Суспільство
dc.subject Філософія uk_UA
dc.title Формування креативної інженерної освіти через призму Болонського процесу: філософія та практика uk_UA
dc.title.alternative Формирование креативного инженерного образования через призму Болонского процесса: философия и практика uk_UA
dc.title.alternative Forming of the Creative Engineering Education in the Light of the Bolognese Process: Philosophy and Practice uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 138.148


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис