Математична підготовка студентів розглянута в ракурсі її впливу на формування ментальних та
морально-психологічних якостей особистості. Відзначено, що фундаменталізація математичної підготовки
сприяє перетворенню певної сукупності математичних знань у нову якість – в систему знань професійно-
математичних, які включають як важливу складову інтелектуальну дисципліну, відповідальність, самостійне
мислення та професійну принциповість. Моральний аспект цього процесу виявляється в тому, що збільшення
інтелектуальних можливостей завжди тягне за собою проблему моральної регламентації використання
цих можливостей та відповідальність за наслідки.
Математическая подготовка студентов рассмотрена в ракурсе ее влияния на формирование ментальных и
морально-психологических качеств личности. Отмечено, что фундаментализация математического образования
содействует переходу определенной совокупности математических знаний в новое качество – в систему
знаний профессионально-математических, которые включают как важную составляющую интеллектуальную
дисциплину, ответственность, самостоятельное мышление и профессиональную принципиальность. Моральный
аспект этого процесса проявляется в том, что увеличение интеллектуальных возможностей всегда влечет
за собой проблему моральной регламентации использования этих возможностей и ответственность за
последствия.
The mathematical education of students is considered in foreshortening of its influence on forming of mental and
moral-psychological qualities of personality. A moral aspect of mathematical education is shown up as the
increase of intellectual possibilities, which always results in a problem of moral regulation and responsibility.