Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Дутка, Г.Я.
dc.date.accessioned 2011-12-14T11:51:15Z
dc.date.available 2011-12-14T11:51:15Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти / Г.Я. Дутка // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 239-244. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-3671
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29514
dc.description.abstract Математична підготовка студентів розглянута в ракурсі її впливу на формування ментальних та морально-психологічних якостей особистості. Відзначено, що фундаменталізація математичної підготовки сприяє перетворенню певної сукупності математичних знань у нову якість – в систему знань професійно- математичних, які включають як важливу складову інтелектуальну дисципліну, відповідальність, самостійне мислення та професійну принциповість. Моральний аспект цього процесу виявляється в тому, що збільшення інтелектуальних можливостей завжди тягне за собою проблему моральної регламентації використання цих можливостей та відповідальність за наслідки. uk_UA
dc.description.abstract Математическая подготовка студентов рассмотрена в ракурсе ее влияния на формирование ментальных и морально-психологических качеств личности. Отмечено, что фундаментализация математического образования содействует переходу определенной совокупности математических знаний в новое качество – в систему знаний профессионально-математических, которые включают как важную составляющую интеллектуальную дисциплину, ответственность, самостоятельное мышление и профессиональную принципиальность. Моральный аспект этого процесса проявляется в том, что увеличение интеллектуальных возможностей всегда влечет за собой проблему моральной регламентации использования этих возможностей и ответственность за последствия. uk_UA
dc.description.abstract The mathematical education of students is considered in foreshortening of its influence on forming of mental and moral-psychological qualities of personality. A moral aspect of mathematical education is shown up as the increase of intellectual possibilities, which always results in a problem of moral regulation and responsibility. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука. Релігія. Суспільство
dc.subject Соціологія uk_UA
dc.title Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти uk_UA
dc.title.alternative Фундаментализация математической подготовки будущих специалистов: методологический и морально-этический компоненты uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 378.1


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис