Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Дутка, Г.Я. |
|
dc.date.accessioned |
2011-12-14T11:51:15Z |
|
dc.date.available |
2011-12-14T11:51:15Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти / Г.Я. Дутка // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 239-244. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-3671 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/29514 |
|
dc.description.abstract |
Математична підготовка студентів розглянута в ракурсі її впливу на формування ментальних та
морально-психологічних якостей особистості. Відзначено, що фундаменталізація математичної підготовки
сприяє перетворенню певної сукупності математичних знань у нову якість – в систему знань професійно-
математичних, які включають як важливу складову інтелектуальну дисципліну, відповідальність, самостійне
мислення та професійну принциповість. Моральний аспект цього процесу виявляється в тому, що збільшення
інтелектуальних можливостей завжди тягне за собою проблему моральної регламентації використання
цих можливостей та відповідальність за наслідки. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Математическая подготовка студентов рассмотрена в ракурсе ее влияния на формирование ментальных и
морально-психологических качеств личности. Отмечено, что фундаментализация математического образования
содействует переходу определенной совокупности математических знаний в новое качество – в систему
знаний профессионально-математических, которые включают как важную составляющую интеллектуальную
дисциплину, ответственность, самостоятельное мышление и профессиональную принципиальность. Моральный
аспект этого процесса проявляется в том, что увеличение интеллектуальных возможностей всегда влечет
за собой проблему моральной регламентации использования этих возможностей и ответственность за
последствия. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The mathematical education of students is considered in foreshortening of its influence on forming of mental and
moral-psychological qualities of personality. A moral aspect of mathematical education is shown up as the
increase of intellectual possibilities, which always results in a problem of moral regulation and responsibility. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Наука. Релігія. Суспільство |
|
dc.subject |
Соціологія |
uk_UA |
dc.title |
Фундаменталізація математичної підготовки майбутніх фахівців: методологічний та морально-етичний компоненти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Фундаментализация математической подготовки будущих специалистов: методологический и морально-этический компоненты |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
378.1 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті