Запропоновано методику оцінки дистанційних каналів збуту банківських продуктів та послуг на основі комплексного підходу, що передбачає аналіз системи економічних, організаційних, маркетингових показників і рівня ризику каналу.
Ключові слова: методика, оцінка, дистанційний канал збуту, банк, маркетинговий аспект, рівень ризику.
Предложена методика оценки дистанционных каналов сбыта банковских продуктов и услуг на основе комплексного подхода, который предусматривает анализ системы экономических, организационных, маркетинговых показателей и уровня риска канала.
Ключевые слова: методика, оценка, дистанционный канал сбыта, банк, маркетинговый аспект, уровень риска.
The article presents methods of estimation of remote channels of marketing for banking products and services which are based on a complex approach. This approach provides analysis of the system of economic, organizational, marketing indexes and risk level of the channel.
Keywords: methods, estimation, remote channel of marketing, bank, marketing aspect, risk level.