Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Прушківський, В.Г. |
|
dc.contributor.author |
Козицька, Г.В. |
|
dc.date.accessioned |
2011-09-27T09:55:24Z |
|
dc.date.available |
2011-09-27T09:55:24Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Методика оцінки дистанційних каналів збуту банківських продуктів та послуг / В.Г. Прушківський, Г.В. Козицька // Економіка пром-сті. — 2010. — № 4. — С. 203-209. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27065 |
|
dc.description.abstract |
Запропоновано методику оцінки дистанційних каналів збуту банківських продуктів та послуг на основі комплексного підходу, що передбачає аналіз системи економічних, організаційних, маркетингових показників і рівня ризику каналу.
Ключові слова: методика, оцінка, дистанційний канал збуту, банк, маркетинговий аспект, рівень ризику. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Предложена методика оценки дистанционных каналов сбыта банковских продуктов и услуг на основе комплексного подхода, который предусматривает анализ системы экономических, организационных, маркетинговых показателей и уровня риска канала.
Ключевые слова: методика, оценка, дистанционный канал сбыта, банк, маркетинговый аспект, уровень риска. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article presents methods of estimation of remote channels of marketing for banking products and services which are based on a complex approach. This approach provides analysis of the system of economic, organizational, marketing indexes and risk level of the channel.
Keywords: methods, estimation, remote channel of marketing, bank, marketing aspect, risk level. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Фінанси промисловості |
uk_UA |
dc.title |
Методика оцінки дистанційних каналів збуту банківських продуктів та послуг |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Методика оценки дистанционных каналов сбыта банковских продуктов и услуг |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Methods of estimation of remote channels of marketing for banking products and services |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті