Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методика оцінки дистанційних каналів збуту банківських продуктів та послуг

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Прушківський, В.Г.
dc.contributor.author Козицька, Г.В.
dc.date.accessioned 2011-09-27T09:55:24Z
dc.date.available 2011-09-27T09:55:24Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Методика оцінки дистанційних каналів збуту банківських продуктів та послуг / В.Г. Прушківський, Г.В. Козицька // Економіка пром-сті. — 2010. — № 4. — С. 203-209. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/27065
dc.description.abstract Запропоновано методику оцінки дистанційних каналів збуту банківських продуктів та послуг на основі комплексного підходу, що передбачає аналіз системи економічних, організаційних, маркетингових показників і рівня ризику каналу. Ключові слова: методика, оцінка, дистанційний канал збуту, банк, маркетинговий аспект, рівень ризику. uk_UA
dc.description.abstract Предложена методика оценки дистанционных каналов сбыта банковских продуктов и услуг на основе комплексного подхода, который предусматривает анализ системы экономических, организационных, маркетинговых показателей и уровня риска канала. Ключевые слова: методика, оценка, дистанционный канал сбыта, банк, маркетинговый аспект, уровень риска. uk_UA
dc.description.abstract The article presents methods of estimation of remote channels of marketing for banking products and services which are based on a complex approach. This approach provides analysis of the system of economic, organizational, marketing indexes and risk level of the channel. Keywords: methods, estimation, remote channel of marketing, bank, marketing aspect, risk level. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.subject Фінанси промисловості uk_UA
dc.title Методика оцінки дистанційних каналів збуту банківських продуктів та послуг uk_UA
dc.title.alternative Методика оценки дистанционных каналов сбыта банковских продуктов и услуг uk_UA
dc.title.alternative Methods of estimation of remote channels of marketing for banking products and services uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис