Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Інформаційно-комунікативний аспект політичного маркетингу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Темерівський, В.
dc.date.accessioned 2011-09-07T10:42:08Z
dc.date.available 2011-09-07T10:42:08Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Інформаційно-комунікативний аспект політичного маркетингу / В. Темерівський // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. — К., 2011. — Вип. 22. — С. 95-105. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1810-5270
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/26842
dc.description.abstract У статті розглянуто специфіку інформаційно-комунікативного аспекту в політичному маркетингу, проаналізовано основні види політичної комунікації. Визначено особливості паблік рілейшнз як одного з основних видів політичної комунікації. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the specification of informative and communicative aspect in political marketing, the principle aspects of political communication have been analysed. The peculiarities of public relations have been determined as the main type of political communication. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї
dc.subject Теорія та історія політики uk_UA
dc.title Інформаційно-комунікативний аспект політичного маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 32.019.51


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис