У статті описаний комплекс споживчих властивостей товару (економічність, якість, диференційованість) і показано, що при прийнятті рішення про покупку одна з властивостей товару є для споживача основною. Визначено, що всі вироби й послуги за основною споживчою властивістю можна розбити на групи (економічні, якісні, диференційовані), які задовольняють потреби нижчих і вищих рівнів (за А. Маслоу) індивідуального й індустріального споживача. Побудовано модель ухвалення рішення мотивованим споживачем про
покупку й наведені методи реалізації цієї моделі.
This article describes a set of consumer characteristics of goods (cost saving, quality, differentiation) and shows that one of
the properties is a key determinant of consumer choice. According to the basic consumer properties all products and services
can be divided into 3 groups (cost saving, qualitative, differentiated) that meet the needs of lower and higher levels of individual
and industrial consumers according to Maslow. A model of making decisions by motivated consumers to purchase has been built
and the methods of its implementation are given.