У статті вивчається можливість використання інформаційних технологій для автоматизації процесів моніторингу якості освіти на рівнях окремого учня/студента, класу/групи, потоку, навчального закладу, регіону, держави, а також оцінювання результативності роботи викладацьких колективів і органів управління освітою. Розглядаються деякі підходи до створення інформаційно-аналітичної системи для багаторівневого моніторингу якості освіти, обговорюються її структура та парадигма функціонування.
Possibilities to use the informational technologies for automation of monitoring of education quality on the individual student level and on the levels of academic groups, schools, universities, administrative regions and whole country and to assess on this basis the work effectiveness of the teachers and education authorities have been studied in the paper. Some approaches to development of the informational-analytical system for multilevel monitoring of the education quality are considered, its structure and functioning paradigm are discussed.
В статье изучается возможность использования информационных технологий для автоматизации процессов мониторинга качества знаний на уровнях отдельного ученика/ студента, класса/группы, потока, учебного заведения, региона, государства, а также оценивания на этой основе результативности работы преподавательских коллективов и органов управления образованием. Рассматриваются некоторые подходы к созданию информационно-аналитической системы для многоуровневого мониторинга качества образования, обсуждаются ее структура и парадигма функционирования.