Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Модель функціонування інформаційно-аналітичної системи багаторівневого моніторингу якості освіти

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Чекурін, В.
dc.contributor.author Острей, С.
dc.contributor.author Острей, О.
dc.date.accessioned 2011-06-15T08:12:05Z
dc.date.available 2011-06-15T08:12:05Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Модель функціонування інформаційно-аналітичної системи багаторівневого моніторингу якості освіти / В. Чекурін, С. Острей, О. Острей // Фіз.-мат. моделювання та інформ. технології. — 2007. — Вип. 6. — С. 66-76. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1816-1545
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21110
dc.description.abstract У статті вивчається можливість використання інформаційних технологій для автоматизації процесів моніторингу якості освіти на рівнях окремого учня/студента, класу/групи, потоку, навчального закладу, регіону, держави, а також оцінювання результативності роботи викладацьких колективів і органів управління освітою. Розглядаються деякі підходи до створення інформаційно-аналітичної системи для багаторівневого моніторингу якості освіти, обговорюються її структура та парадигма функціонування. uk_UA
dc.description.abstract Possibilities to use the informational technologies for automation of monitoring of education quality on the individual student level and on the levels of academic groups, schools, universities, administrative regions and whole country and to assess on this basis the work effectiveness of the teachers and education authorities have been studied in the paper. Some approaches to development of the informational-analytical system for multilevel monitoring of the education quality are considered, its structure and functioning paradigm are discussed. uk_UA
dc.description.abstract В статье изучается возможность использования информационных технологий для автоматизации процессов мониторинга качества знаний на уровнях отдельного ученика/ студента, класса/группы, потока, учебного заведения, региона, государства, а также оценивания на этой основе результативности работы преподавательских коллективов и органов управления образованием. Рассматриваются некоторые подходы к созданию информационно-аналитической системы для многоуровневого мониторинга качества образования, обсуждаются ее структура и парадигма функционирования. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Центр математичного моделювання Інституту прикладних проблем механіки і математики ім. Я.С. Підстригача НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології
dc.title Модель функціонування інформаційно-аналітичної системи багаторівневого моніторингу якості освіти uk_UA
dc.title.alternative Model of functioning multilevel informational-analytical system for monitoring of education quality uk_UA
dc.title.alternative Модель функционирования информационно-аналитической системы многоуровневого мониторинга качества образования uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004(076.5)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис