Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Прусс, Д.М. |
|
dc.date.accessioned |
2011-05-16T20:38:53Z |
|
dc.date.available |
2011-05-16T20:38:53Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин / Д.М. Прусс // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2009. — Вип. 38. — С. 169-178. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19913 |
|
dc.description.abstract |
В статті представлено розроблену систему стратегій управління мотивації персоналу, яка охоплює три групи стратегій: управління мотиваційною поведінкою персоналу, управління мотиваційним впливом підприємства, управління ефективністю мотивації. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The developed system of strategies of management of motivation of personnel, which engulfs three groups of strategies, is represented in the article: management by the motivational conduct of personnel, management by the motivational influencing of enterprise, management by efficiency of motivation. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Стратегії управління системою мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформації ринкових відносин |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Strategies of management by system of motivation of personnel of auction enterprises in the conditions of transformation of market relations |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
303.4:06.46 + 331.101 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті