Мета роботи полягала в розробці рекомендацій щодо вибору пружних параметрів додаткових зв’язків елементів візків перспективних вантажних вагонів. Застосовано методи математичного моделювання, числового інтегрування, теорії коливань, статистичної динаміки. В статті приведено результати досліджень щодо вибору параметрів нових елементів для застосування в конструкції візків моделі 18-7020: діагональних зв’язків між бічними рамами, пружного адаптера у буксовому вузлі.
Цель работы заключалась в разработке рекомендаций по выбору упругих параметров дополнительных связей тележек перспективных грузовых вагонов. Применены методы математического моделирования, численного интегрирования, теории колебаний, статистической динамики. В статье приведены результаты исследований по выбору параметров новых элементов для применения в конструкции тележек модели 18-7020: диагональных связей между боковыми рамами, упругого адаптера в буксовом узле.
The aim of this work was to develop recommendations on the choice of elastic parameters for additional links in trucks of prospective freight cars. Use was made of methods of mathematical simulation, numerical integration, oscillation theory, and statistical dynamics. This paper presents the results of investigations into the choice of parameters for new components to be used in 18-7020 trucks: diagonal cross-braces between the side frames and an elastic adapter in the axlebox assembly.