Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Вибір раціональних параметрів додаткових зв'язків у візках вантажних вагонів нового покоління

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ушкалов, В.Ф.
dc.contributor.author Мокрій, Т.Ф.
dc.contributor.author Малишева, І.Ю.
dc.contributor.author Пасічник, С.С.
dc.contributor.author Безрукавий, Н.В.
dc.date.accessioned 2021-01-01T20:31:27Z
dc.date.available 2021-01-01T20:31:27Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Вибір раціональних параметрів додаткових зв'язків у візках вантажних вагонів нового покоління / В.Ф. Ушкалов, Т.Ф. Мокрій, І.Ю. Малишева, С.С. Пасічник, Н.В. Безрукавий // Технічна механіка.— 2019.— № 4.— С. 127-136.— Бібліогр.: 11 назв.— укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9184
dc.identifier.other DOI: doi.org/10.15407/itm2019.04.127
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/174089
dc.description.abstract Мета роботи полягала в розробці рекомендацій щодо вибору пружних параметрів додаткових зв’язків елементів візків перспективних вантажних вагонів. Застосовано методи математичного моделювання, числового інтегрування, теорії коливань, статистичної динаміки. В статті приведено результати досліджень щодо вибору параметрів нових елементів для застосування в конструкції візків моделі 18-7020: діагональних зв’язків між бічними рамами, пружного адаптера у буксовому вузлі. uk_UA
dc.description.abstract Цель работы заключалась в разработке рекомендаций по выбору упругих параметров дополнительных связей тележек перспективных грузовых вагонов. Применены методы математического моделирования, численного интегрирования, теории колебаний, статистической динамики. В статье приведены результаты исследований по выбору параметров новых элементов для применения в конструкции тележек модели 18-7020: диагональных связей между боковыми рамами, упругого адаптера в буксовом узле. uk_UA
dc.description.abstract The aim of this work was to develop recommendations on the choice of elastic parameters for additional links in trucks of prospective freight cars. Use was made of methods of mathematical simulation, numerical integration, oscillation theory, and statistical dynamics. This paper presents the results of investigations into the choice of parameters for new components to be used in 18-7020 trucks: diagonal cross-braces between the side frames and an elastic adapter in the axlebox assembly. uk_UA
dc.description.sponsorship Дослідження проведені за рахунок фінансування за бюджетною програмою "Підтримка розвитку пріоритетних напрямків наукових досліджень" (КПКВК 6541230). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут технічної механіки НАН України і НКА України uk_UA
dc.relation.ispartof Технічна механіка
dc.title Вибір раціональних параметрів додаткових зв'язків у візках вантажних вагонів нового покоління uk_UA
dc.title.alternative Выбор рациональных параметров дополнительных связей в тележках грузовых вагонов нового поколения uk_UA
dc.title.alternative Choice of advisable parameters for additional links in new-generation freight car trucks uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис