Розкривається сутність, важливість, значення сталого розвитку, його структура та взаємозв’язок складових: економічної,
екологічної, соціальної. З урахуванням першорядного значення в забезпеченні сталого розвитку людського чинника увагу зосеред-
жено на вихованні людини, яка дбайливо ставилася б до довкілля, до його покращення, зокрема, екологічного. Наводяться основні
принципи забезпечення економічного зростання в контексті збереження навколишнього середовища.
Підкреслюється, що економічна освіта ще не стала вирішальним чинником забезпечення сталого розвитку, не здійснено пере-
орієнтації освітніх програм на сприяння підвищенню якості екологічної освіти.
Наводиться досвід інших країн у розв’язанні вищезазначеної проблеми. Особливу увагу приділено обґрунтуванню необхідності
досягнення того, щоб екологічна освіта стала багатоступеневою та безперервною, а також обґрунтуванню шляхів подальшого
поліпшення екологічної освіти в усіх навчально-виховних закладах.
The essence, importance and significance of sustainable development are revealed, as well as its structure and interconnection of components:
economic, ecological and social. Taking into consideration the human factor as the top prerequisite for sustainable development, the
article focuses on the education of a person who would treat environment, and, particularly, its ecological improvement, carefully. The main
principles of economic growth’s ensuring in the context of preservation of the environment are stated.
It is emphasized that the economic education has not become the key factor of sustainable development’s ensuring yet, and the reorientation
of educational programs to favour the quality of ecological environment is still on the agenda.
We provide the global experience of solving the above-mentioned problem. The particular attention is paid to the foundation of necessity
of the ecological science being multistage and permanent, as well as to the grounding of ways of further improvement of ecological education
in all teaching and educational institutions.