Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Куценко, В.І.
dc.contributor.author Трілленберг, Г.І.
dc.date.accessioned 2020-02-28T08:02:11Z
dc.date.available 2020-02-28T08:02:11Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку / В.І. Куценко, Г.І. Трілленберг // Економіка природокористування і охорони довкілля: Зб. наук. пр. — К.: ДУ ІЕПСР НАН України, 2014. — С. 20-22. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1818-4170
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/166633
dc.description.abstract Розкривається сутність, важливість, значення сталого розвитку, його структура та взаємозв’язок складових: економічної, екологічної, соціальної. З урахуванням першорядного значення в забезпеченні сталого розвитку людського чинника увагу зосеред- жено на вихованні людини, яка дбайливо ставилася б до довкілля, до його покращення, зокрема, екологічного. Наводяться основні принципи забезпечення економічного зростання в контексті збереження навколишнього середовища. Підкреслюється, що економічна освіта ще не стала вирішальним чинником забезпечення сталого розвитку, не здійснено пере- орієнтації освітніх програм на сприяння підвищенню якості екологічної освіти. Наводиться досвід інших країн у розв’язанні вищезазначеної проблеми. Особливу увагу приділено обґрунтуванню необхідності досягнення того, щоб екологічна освіта стала багатоступеневою та безперервною, а також обґрунтуванню шляхів подальшого поліпшення екологічної освіти в усіх навчально-виховних закладах. uk_UA
dc.description.abstract The essence, importance and significance of sustainable development are revealed, as well as its structure and interconnection of components: economic, ecological and social. Taking into consideration the human factor as the top prerequisite for sustainable development, the article focuses on the education of a person who would treat environment, and, particularly, its ecological improvement, carefully. The main principles of economic growth’s ensuring in the context of preservation of the environment are stated. It is emphasized that the economic education has not become the key factor of sustainable development’s ensuring yet, and the reorientation of educational programs to favour the quality of ecological environment is still on the agenda. We provide the global experience of solving the above-mentioned problem. The particular attention is paid to the foundation of necessity of the ecological science being multistage and permanent, as well as to the grounding of ways of further improvement of ecological education in all teaching and educational institutions. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України» uk_UA
dc.relation.ispartof Економіка природокористування і охорони довкілля
dc.subject Проблеми теорії і методології uk_UA
dc.title Екологічна освіта – важливий інструмент сталого розвитку uk_UA
dc.title.alternative Environmental education – an important tool for sustainable development uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 330.342.146


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис