Впервые предложено использовать для приготовления водоугольного топлива железнодорожные цистерны, в которых твердая фаза суспензии подвергается пропитыванию жидкой фазой и дезинтеграции под действием мелющих тел непосредственно во время транспортировки по железной дороге. В статье в рамках рассматриваемой технологии приготовления водоугольного топлива предложены формулы для оценки и обоснования технологических параметров процесса приготовления водоугольного топлива в железнодорожной цистерне с мелющими телами, которые предполагают пропитывание, дезинтеграцию и перемешивание компонентов водоугольного топлива во время доставки к потребителю железнодорожным транспортом.
Вперше запропоновано використовувати для приготування водовугільного палива залізничні цистерни, в яких тверда фаза суспензії піддається просочуванню рідкою фазою і дезінтеграції під дією тіл, що мелють, безпосередньо під час транспортування залізницею. У статті в рамках даної технології приготування водовугільного палива запропоновані формули для оцінки та обґрунтування технологічних параметрів процесу приготування водовугільного палива в залізничній цистерні з тілами, що мелють, які припускають просочування, дезінтеграцію і перемішування компонентів водовугільного палива під час доставки до споживача залізничним транспортом.
It is for the first time when it is proposed to use railway tanks for preparing water-based fuel, in which solid phase of the suspension is subject to soaking with the liquid phase and disintegrating under the action of grinding media directly during transportation by rail. In the article, within the framework of the considered technology for preparing water-based fuel, formulas are proposed for evaluating and justifying technological parameters for the process of preparing water-based fuel in a railway tank with grinding bodies, which imply the impregnation, disintegration and mixing of water-based fuel components during delivery to the consumer by rail.