Проаналізовано методи інноваційного перетворення систем постачання електроенергії залізницям. Показано, що сучасні інтелектуальні мережі електропостачання являють собою нову якість взаємно інтегрованої архітектури розподіленого комп’ютерного середовища керування електропостачанням і топології тягової електричної мережі, орієнтованих на накопичення нових знань та оптимізацію енергоресурсів. Для синтезу математичних моделей дослідження інтелектуальних систем побудовано граф розподіленого комп’ютерного середовища, який адекватно відображає топологію електромережі залізниці. Запропоновано диференційну математичну модель розподіленого комп’ютерного середовища інтелектуалізації процедур всережимного керування електропостачанням та методи обчислення значень ймовірностей стану вузлів, пропускної спроможності, кількості зайнятих каналів, кількості відмов заявок на обслуговування.
Проведен анализ методов инновационного преобразования систем для поставки электроэнергии железным дорогам. Показано, что современные интеллектуальные сети электроснабжения представляют собой новое качество взаимно интегрированной архитектуры распределенной компьютерной среды управления электроснабжением и топологии тяговой электрической сети, ориентированной на накопление новых знаний и оптимизацию энергоресурсов. Для синтеза математических моделей исследования интеллектуальных систем предложен граф распределенной компьютерной среды, который адекватно отображает топологию электросети железной дороги. Предложены дифференциальная математическая модель распределенной компьютерной среды интеллектуализации процедур всережимного управления электроснабжением и методы определения значений вероятностей состояний узлов, пропускной способности, числа занятых каналов, количества отказов заявок на обслуживание.
The authors analyze the methods of innovative conversion of railroad power supply systems. Modern intelligent power supply networks are shown to represent a new quality of mutually integrated architecture of a distributed computer environment of power supply control and topology of traction electric network, focused on accumulating new knowledge and optimizing energy resources. For the synthesis of mathematical models of intelligence systems, the authors propose the graph of a distributed computing environment, which adequately reflects the topology of the railway electricity supply network. The paper also proposes a differential mathematical model of the distributed computer environment of intellectualization of the procedures of fully-variable power control and a set of methods to determine the probability of the state of nodes, bandwidth, the number of occupied channels, and the number of service denials.