Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Математичні моделі і методи аналізу комп’ютерних мереж керування електропостачанням залізниць

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Стасюк, О.І.
dc.contributor.author Гончарова, Л.Л.
dc.date.accessioned 2019-01-05T15:57:36Z
dc.date.available 2019-01-05T15:57:36Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Математичні моделі і методи аналізу комп’ютерних мереж керування електропостачанням залізниць / О.І. Стасюк, Л.Л. Гончарова // Кибернетика и системный анализ. — 2018. — Т. 54, № 1. — С. 184–192. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1019-5262
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/144843
dc.description.abstract Проаналізовано методи інноваційного перетворення систем постачання електроенергії залізницям. Показано, що сучасні інтелектуальні мережі електропостачання являють собою нову якість взаємно інтегрованої архітектури розподіленого комп’ютерного середовища керування електропостачанням і топології тягової електричної мережі, орієнтованих на накопичення нових знань та оптимізацію енергоресурсів. Для синтезу математичних моделей дослідження інтелектуальних систем побудовано граф розподіленого комп’ютерного середовища, який адекватно відображає топологію електромережі залізниці. Запропоновано диференційну математичну модель розподіленого комп’ютерного середовища інтелектуалізації процедур всережимного керування електропостачанням та методи обчислення значень ймовірностей стану вузлів, пропускної спроможності, кількості зайнятих каналів, кількості відмов заявок на обслуговування. uk_UA
dc.description.abstract Проведен анализ методов инновационного преобразования систем для поставки электроэнергии железным дорогам. Показано, что современные интеллектуальные сети электроснабжения представляют собой новое качество взаимно интегрированной архитектуры распределенной компьютерной среды управления электроснабжением и топологии тяговой электрической сети, ориентированной на накопление новых знаний и оптимизацию энергоресурсов. Для синтеза математических моделей исследования интеллектуальных систем предложен граф распределенной компьютерной среды, который адекватно отображает топологию электросети железной дороги. Предложены дифференциальная математическая модель распределенной компьютерной среды интеллектуализации процедур всережимного управления электроснабжением и методы определения значений вероятностей состояний узлов, пропускной способности, числа занятых каналов, количества отказов заявок на обслуживание. uk_UA
dc.description.abstract The authors analyze the methods of innovative conversion of railroad power supply systems. Modern intelligent power supply networks are shown to represent a new quality of mutually integrated architecture of a distributed computer environment of power supply control and topology of traction electric network, focused on accumulating new knowledge and optimizing energy resources. For the synthesis of mathematical models of intelligence systems, the authors propose the graph of a distributed computing environment, which adequately reflects the topology of the railway electricity supply network. The paper also proposes a differential mathematical model of the distributed computer environment of intellectualization of the procedures of fully-variable power control and a set of methods to determine the probability of the state of nodes, bandwidth, the number of occupied channels, and the number of service denials. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Кибернетика и системный анализ
dc.subject Нові засоби кібернетики, інформатики, обчислювальної техніки та системного аналізу uk_UA
dc.title Математичні моделі і методи аналізу комп’ютерних мереж керування електропостачанням залізниць uk_UA
dc.title.alternative Математические модели и методы анализа компьютерных сетей управления электроснабжением железных дорог uk_UA
dc.title.alternative Mathematical models and methods of the analysis of computer networks for railway power supply control uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 681.325.5


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис