Здійснено ідентифікацію рівня освіти за ресурсними індикаторами згідно із сучасною методологією інтегрального оцінювання з динамічними ваговими коефіцієнтами та науковим обґрунтуванням вектора порогових значень із використанням методу t-критерію. Визначено головні загрози та вагомість їх впливу на рівень освіти. Розроблено стратегічні сценарії сталого розвитку освіти до 2025 р. за допомогою адаптивних методів регулювання для моніторингу та визначення ефективності макроекономічної політики.
Проведена идентификация уровня образования по ресурсным индикаторами согласно современной методологии интегральной оценки с динамическими весовыми коэффициентами и научным обоснованием вектора пороговых значений с использованием метода t-критерия. Определены главные угрозы и важность их влияния на уровень образования. Разработаны стратегические сценарии устойчивого развития образования до 2025 г. с помощью адаптивных методов регулирования для мониторинга и определения эффективности макроэкономической политики.
Identification of the level of education by resource indicators was carried out in accordance with the modern methodology of integral estimation with dynamic weight coefficients and scientific justification of the threshold value vector by the "t-test" method. The main threats and the importance of their impact on the level of education are identified. Strategic scenarios for the sustainable development of education up to 2025 have been developed with the help of adaptive regulatory methods for monitoring and determining the effectiveness of macroeconomic policies.