Керамічна паливна комірка (КПК) є засобом, який екологічно безпечно і високоефективно з коефіцієнтом корисної дії більшим за 90%, перетворює хімічну енергію палива в електричну і теплову. Як електрохімічний пристрій, КПК складається з електроліту і електродів, аноду і катоду. Зазвичай комірка будується на аноді, тобто фактично анод є основою усієї комірки. Він не тільки забезпечує проходження хімічних реакцій окиснення палива, а й витримує термомеханічне навантаження у відновному і окисному середовищах. Стаття дає стислий огляд проблем, які вирішуються при створенні структури аноду.
Твердооксидный топливный элемент (ТОТЭ) является устройством, которое экологически безопасно и высокоэффективно с КПД больше 90%, преобразует химическую энергию топлива в электрическую и тепловую. Как электрохимический устройство, КПК состоит из электролита и электродов � анода и катода. Обычно ТОТЭ создается на аноде, то есть фактически анод является основой всей ячейки. Он не только обеспечивает прохождение химических реакций окисления топлива, но и выдерживает термомеханические нагрузки в восстановительной и окислительной средах. Статья дает краткий обзор проблем, которые решаются при создании структуры анода.
Solid oxide fuel cell (SOFC) is a device which environmentally safe and high-efficiently ~90%, converts the chemical energy of fuels into electricity and heat. As electrochemical device, SOFC consists of the electrolyte and electrodes: the anode and cathode. Usually SOFC is constructed on the anode-substrate; in fact the anode is the basis of whole cells. It not only provides chemical reactions of fuel oxidation, but also it is exposed to thermomechanical stress in reduction and oxidation environments. The article gives a brief overview of the problems to be solved when manufacturing of the anode with required structure.