Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

MARIAGE À LA FRANÇAISE: створення нових та перекодування традиційних стереотипів (на матеріалі он-лайн публікацій Інтернет-версії журналу Madame Figaro)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гарєєва, М.Р.
dc.date.accessioned 2010-08-10T13:05:47Z
dc.date.available 2010-08-10T13:05:47Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation MARIAGE À LA FRANÇAISE: створення нових та перекодування традиційних стереотипів (на матеріалі он-лайн публікацій Інтернет-версії журналу Madame Figaro) / М.Р. Гарєєва // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 64-78. — Бібліогр.: 9 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn ХХХХ-0006
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10968
dc.description.abstract На материале новейших фактов французского языка в статье изучается создание новых и перекодирование традиционных стереотипов относительно брака / свадьбы в современных средствах массовой информации. Рассматриваются факторы, приводящие к изменениям стереотипов в лучшую или худшую сторону, функции стереотипов в коммуникации, лингвистические приемы, лежащие в основе их вербального выражения, характерные для он-лайн публикаций. При анализе стереотипного образа брака / свадьбы учитывается как гендерный аспект, так и связь между фактором власти, ролевой парадигмой современной семьи и перекодированием устаревших стереотипов. Акцент делается на лексических средствах и текстуальных характеристиках выражения стереотипов. Стереотипы, встречающиеся в он-лайн публикациях, рассматриваются как полифункциональные когнитивные структуры, обладающие аргументативным потенциалом. uk_UA
dc.description.abstract The article reveals creation of new and transformation of traditional stereotypes concerning marriage in modern mass media on the material of French texts from virtual publications. Numerous language facts collected in on-line articles are considered as well as extralinguistic reasons which trigger changes in stereotypes for the worse or for the better. Gender aspect of stereotypical representation and the importance of power regarding the distribution of the roles in modern marriage are taken into account. Focus is made on carefully-selected lexical means, textual packaging of stereotypes. Stereotypes in virtual publications are regarded as multifunctional cognitive structures with argumentative potential. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України uk_UA
dc.title MARIAGE À LA FRANÇAISE: створення нових та перекодування традиційних стереотипів (на матеріалі он-лайн публікацій Інтернет-версії журналу Madame Figaro) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис