У статті представлено авторський погляд на використання методологічних підходів інтелектуальної історії «Кембриджської школи» для переосмислення національного наративу про Гетьманщину. Розглянуто, згідно концепції
П. Гордона, визначення предмета досліджень інтелектуальної історії та
методологічні підходи К. Скіннера. Представлено приклади переосмислення
конструювання минулого у Гетьманщині кінця XVII — початку XVIII ст. з
перспективи методологічних підходів «Кембриджської школи» інтелектуальної історії.
В статье представлен авторский взгляд на использование подходов интеллектуальной истории «Кембриджской школы» для переосмысления национального нарратива о Гетманщине. Рассмотрено обозначение границ интеллектуальной истории, согласно концепции П. Гордона, и методологические подходы
К. Скиннера. Указано примеры переосмысления конструирования прошлого в
Гетманщине в конце XVII — начале XVIII в. с перспективы «Кембриджской
школы» интеллектуальной истории.
In paper the author has been presented his views on the use of methodological
approaches the «Cambridge School» of intellectual history for a rethinking of the
national narrative about Hetmanate. It is considered marking of subject of intellectual
history, according to the concept of P. Gordon, and methodological approaches of
Q. Skinner. It is pointed examples of rethinking the Past in Hetmanate in the late 17th —
early 18th century from the perspective of methodological approaches the «Cambridge
School» of intellectual history.