Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи»

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кононенко, В.
dc.date.accessioned 2016-05-30T10:48:10Z
dc.date.available 2016-05-30T10:48:10Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» / В. Кононенко // Український історичний збірник — 2012. — Вип. 15. — С. 39-47. — Бібліогр.: 22 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2307-5848
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/101054
dc.description.abstract У статті представлено авторський погляд на використання методологічних підходів інтелектуальної історії «Кембриджської школи» для переосмислення національного наративу про Гетьманщину. Розглянуто, згідно концепції П. Гордона, визначення предмета досліджень інтелектуальної історії та методологічні підходи К. Скіннера. Представлено приклади переосмислення конструювання минулого у Гетьманщині кінця XVII — початку XVIII ст. з перспективи методологічних підходів «Кембриджської школи» інтелектуальної історії. uk_UA
dc.description.abstract В статье представлен авторский взгляд на использование подходов интеллектуальной истории «Кембриджской школы» для переосмысления национального нарратива о Гетманщине. Рассмотрено обозначение границ интеллектуальной истории, согласно концепции П. Гордона, и методологические подходы К. Скиннера. Указано примеры переосмысления конструирования прошлого в Гетманщине в конце XVII — начале XVIII в. с перспективы «Кембриджской школы» интеллектуальной истории. uk_UA
dc.description.abstract In paper the author has been presented his views on the use of methodological approaches the «Cambridge School» of intellectual history for a rethinking of the national narrative about Hetmanate. It is considered marking of subject of intellectual history, according to the concept of P. Gordon, and methodological approaches of Q. Skinner. It is pointed examples of rethinking the Past in Hetmanate in the late 17th — early 18th century from the perspective of methodological approaches the «Cambridge School» of intellectual history. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут історії України НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Український історичний збірник
dc.subject Історія середньовіччя і нового часу uk_UA
dc.title Історія Гетьманщини в перспективі методологічних підходів «Кембриджської школи» uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 94(477) «17/18»


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис