Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Vershitskaya, E.R. |
|
dc.contributor.author |
Vilchinskaya, N.V. |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-18T20:20:12Z |
|
dc.date.available |
2016-01-18T20:20:12Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Е-communication in business / E.R. Vershitskaya, N.V. Vilchinskaya // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 263. — С. 13-15. — Бібліогр.: 6 назв. — анг. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92449 |
|
dc.description.abstract |
The possibility of increasing business growth in the company through the introduction of forms of ecommunication,
that helps expandthe scope of distribution of information is theoretically analyzed.The article
presents the results ofsociological questioningamong the leading Ukrainian companies that effectively use
modern tools and channels of business.Thus, considered the phenomenon can be used for employees of business
enterprises, which will increase the efficiency of the organization, the quality of products and servicesprovided. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Теоретически проанализирована возможность увеличения роста бизнеса в компании за
счет внедрения форм е-коммуникации, которые помогают расширить сферу распространения
информации. В статье представлены результаты социологического опроса среди ведущих украинских
компаний, которые эффективно используют современные инструменты и каналы бизнеса. Таким
образом, данное явление может быть использовано сотрудниками предприятий, что позволит
имувеличить эффективность работы организации, качество продукции и предоставляемых услуг. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Теоретично проаналізована можливість збільшення зростання бізнесу в компанії за рахунок
впровадження форм е-комунікації, які допомагають розширити сферу розповсюдження інформації. У
статті представлені результати соціологічного опитування серед провідних українських компаній, які
ефективно використовують сучасні інструменти й канали бізнесу. Таким чином, дане явище може бути
використане співробітниками підприємств, що дозволить їм збільшити ефективність роботи
організації, якість продукції та послуг. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Е-communication in business |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Е-комунікації в бізнесі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Е-коммуникации в бизнесе |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
657.422:334.716 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті