Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Гуменюк, В.І. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-22T21:41:24Z |
|
dc.date.available |
2015-12-22T21:41:24Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier.citation |
Тенденції натуралізму й символізму в західноєвропейській драмі рубежа XlX-XX ст. / В.И. Гуменюк // Культура народов Причерноморья. — 2001. — № 19. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90277 |
|
dc.description.abstract |
Осягнення мистецького натуралізму заманіфестовані передусім творчою практикою й теоретичними працями Еміля Золя (1840 – 1902), котрий хоч і був перш за все прозаїком, крізь усе життя проніс особливу пристрасть до театру. В п’єсах, написаних у 70-і роки – «Тереза Ракен», «Спадкоємці Рабурдена» та “Бутон троянди”, письменник в полеміці з панівною в тодішній французькій драматургії практикою так званої добротно скроєної драми сміливо експериментує, утверджує принципи натуралістичного театру, обстоює ці принципи всупереч сценічним невдачам. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Актуальные проблемы интерпретации художественного текста |
uk_UA |
dc.title |
Тенденції натуралізму й символізму в західноєвропейській драмі рубежа XlX-XX ст. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
first published |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті