Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Тенденції натуралізму й символізму в західноєвропейській драмі рубежа XlX-XX ст.

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гуменюк, В.І.
dc.date.accessioned 2015-12-22T21:41:24Z
dc.date.available 2015-12-22T21:41:24Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.citation Тенденції натуралізму й символізму в західноєвропейській драмі рубежа XlX-XX ст. / В.И. Гуменюк // Культура народов Причерноморья. — 2001. — № 19. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90277
dc.description.abstract Осягнення мистецького натуралізму заманіфестовані передусім творчою практикою й теоретичними працями Еміля Золя (1840 – 1902), котрий хоч і був перш за все прозаїком, крізь усе життя проніс особливу пристрасть до театру. В п’єсах, написаних у 70-і роки – «Тереза Ракен», «Спадкоємці Рабурдена» та “Бутон троянди”, письменник в полеміці з панівною в тодішній французькій драматургії практикою так званої добротно скроєної драми сміливо експериментує, утверджує принципи натуралістичного театру, обстоює ці принципи всупереч сценічним невдачам. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Актуальные проблемы интерпретации художественного текста uk_UA
dc.title Тенденції натуралізму й символізму в західноєвропейській драмі рубежа XlX-XX ст. uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис