Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Как создать систему управления качеством в гостинице

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кот, Е.О.
dc.date.accessioned 2014-02-10T11:40:13Z
dc.date.available 2014-02-10T11:40:13Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Как создать систему управления качеством в гостинице / Е.О. Кот // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 222. — С. 86-88. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/56090
dc.description.abstract Цель статьи - разработка системы управления качеством услуг на предприятиях индустрии гостеприимства. Обосновать основные элементы системы и методику их разработки в гостиницах. uk_UA
dc.language Кримський науковий центр НАН України і МОН України
dc.language.iso ru uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Как создать систему управления качеством в гостинице uk_UA
dc.title.alternative Як створити систему управління якістю в готелі uk_UA
dc.title.alternative How to create a quality management system in the hotel uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 640.4:005.336.3


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис